21 Eylül 2015 Pazartesi

Neutrogena Visibly Clear Pore&Shine Temizleme Jeli

Merhaba !

Tanıtım yazılarıma bir kaç aydır severek kullandığım Neutrogena Visibly Clear temizleme jeliyle başlayacağım. Öncelikle ben karmadan yağlıya dönük bir cilt tipine sahibim. Gün içinde çoğunlukla t bölgem ve makyajımın ağırlığına göre yanaklarım parlamaya başlıyor. Hoş zaten böyle bir sorunum olmasa da cildime olan temizlik tutkumdan dolayı da bu ürünleri kullanırdım.

Bu seriyle tanışmam aslında biraz şans eseri oldu.  Ben cilt temizliğimde uzun süredir Loreal Pure Zone  serisinin yüz temizleme jelini kullanıyordum. Malum beyaz olan bu seri her yerde bulunmuyor, ya da hep bana denk geliyor, bir kaç yere sorduğumda ürünün kalmadığını söylediler ve mecburen bir alternatif almak zorundaydım. Blog yazılarından okuduğum kadarıyla ve mağazadaki bakım uzmanıyla konuşmalarımdan sonra Neutrogena’nın bu yeni serisinin cilt tipime uygun olduğunu gördüm ve kullanmaya başladım.






Nasıl uyguluyorum ?

Sabah uyandığımda ve akşam makyajımı temizledikten sonra,  ürünü cildime uyguluyorum.  Bir kere sıkmam bile bütün cildime yetiyor. Misket limon ve mandalina içeriyor olması bizi muazzam bir kokuyla başbaşa bırakıyor. Sadece bu koku sayesinde bile cildimin ferahladığını hissedebiliyorum.




Vaadettiklerine ve benim cildimde gerçekleştirdiklerine bakacak olursak,
  • Parlaklığı gözle görülür oranda azalttı.
  • Cildim karma olduğu için aşırı bir kuruma yapmadı.
  • Cildimi derinlemesine temizleyip, makyaj kalıntılarını arındırdı.
  • Gözeneklerin sıkılaşması adına henüz pek bir gelişme göremedim.



Yağlı cilde sahip olanların bu ürünü daha çok seveceklerine inanıyorum. Ama benimde son derece memnun kaldığım bir ürün kendisi. Yine de elimde olanı bitirdikten sonra Loreal Pure Zone serisine bir kez daha dönüp iki ürün arasında kesin karar vereceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder